Hea klient!

Seoses haldusreformiga oleme alustanud enda andmebaasides haldusüksuste muudatusi ja eesmärk on muudatustega ühele poole saada 2017. aasta lõpuks.

Oluline informatsioon Teile, kui kasutate meie e-teeninduses aadressi otsingut:
  • Kui Te ei leia aadressi otsingust vana aadressi, siis proovige uut. Kui sisestate uue aadressi, aga ei saa vastet, siis proovige vana
  • Kehtib nt paki või kirja vormistamisel, ajakirjanduse tellimisel jne
  • Juhul kui Te veel ei tea oma uut aadressi, siis aadressi muudatuste kohta saate rohkem informatsiooni Maa-ameti avalikust rakendusest, klikkides SIIA 
  • Lisaks on abiks aadressi teisendaja, mille kohta saate rohkem lugeda SIIT 

Aadresside muudatustega samaaegselt muudetakse sihtnumbreid ainult juhul, kui see on välitmatu. Sihtnumbrite süsteemi korrastamise võtame ette alles siis, kui uued aadressid ja haldusüksused on paigas ja see ei juhtu kindlasti enne uut aastat. Kuna postisüsteemid töötavad sihtnumbripõhiselt, siis on õige sihtnumbri lisamine kirjale nüüd olulisem kui kunagi varem. Täpsemalt saate lugeda SIIT

Pärast andmebaaside muudatusi oleme üleminekuperioodiks planeerinud kogu järgmise aasta I kvartali. Sellel perioodil suudame saadetised kohale toimetada, kui sihtnumber on õige, isegi kui kasutatakse veel vana aadressi. Pärast I kvartalit võib valede andmetega saadetiste tarne hilineda. 

Juhul, kui Teil tekib lisaküsimusi, siis palun pöörduge oma kliendihalduri poole või võtke ühendust klienditeenindusega, aadressil info@omniva.ee.

Oleme Teile igati toeks!
Teie Omniva

Juhul kui Te ei näe teadet korrektselt, siis palun vaadake veebis 

Please see the ENG version HERE
Версию на русском языке можно посмотреть ЗДЕСЬ